DÁÁROM DE PATRIJS

Al vanaf de oprichting staan kwaliteit en tevreden gasten voorop bij alles wat we doen.
Wat betekent dit in de praktijk? Een vraag die wij onszelf en onze klanten continue blijven stellen. Immers, de markt veranderd. En daarmee ook de kwaliteitsnormen en wensen van klanten.
Op die manier zorgen wij ervoor dat we steeds weer de verwachtingen overtreffen. Goed is voor ons niet goed genoeg.
Bovendien houden wij onszelf met deze vraag scherp zodat we steeds weer kunnen verassen, verbazen en vernieuwen.
Dit doen wij op geheel eigen wijze. Oftewel; zeer professioneel, een tikkeltje gek en soms uit onverwachte hoek!

Niet voor niets waarderen onze klanten ons met een gemiddeld cijfer ….
Benieuwd naar referenties? Of wilt u zelf graag een referentie achterlaten? Dat kan hieronder

ZÓ DOEN WIJ HET

VAN CAFETARIA NAAR BELEVINGSEXPERT

1986 Egbert Eggen opent een café met cafetaria. Hoge kwaliteit en tevreden gasten staan voorop!

SOLLICITATIES

jobs-finn-1280x600

Regelmatig zijn wij op zoek naar  oproepkrachten voor in de keuken, bediening of achter de bar. Interesse? Stuur ons jouw motivatie en CV.
Dat kan via het sollicitatieformulier